Job 11 van 115


Report this listing

Solliciteren



General Ledger Accountant


Functie

General Ledger Accountant - Transport en logistiek - Voltijds - Deinze

Wil jij graag een uitdagend en gevarieerd takenpakket? Heb je een passie voor fiscaliteit en boekhouding? Kom je graag terecht in een no-nonsense cultuur? Wil jij jou zelf verder blijven ontplooien? Super! Lees dan zeker verder.

Het bedrijf is al meer dan 30 jaar een gevestigde waarde op vlak van logistieke totaaloplossingen op maat de klant. In hun klantenportfolio werken zijn samen met een aantal grote spelers. Klantentevredenheid staat dan ook steeds met stip op nummer één. Als medewerker ben jij de grootste hefboom en wordt je beschouwd als het belangrijkste kapitaal. Dit vertaalt zich in een vlakke organisatiestructuur en een innovatief HR beleid met aandacht voor talent, waardering en welzijn. Zorg jij binnenkort voor de BTW aangifte?

Jouw dag zal er als volgt uit zien:

  • Voorbereiden BTW-aangifte
  • Het boeken van diverse posten in functie van maandafsluitingen (lonen, afschrijvingen, provisies)
  • Boeken van vaste activa en bijhouden van de wagenvloot
  • Jaarafsluit voorbereiden
  • Voorbereiden consolidatie, afstemming IC verrichtingen
  • Administratie voor verzekeringsdossiers
  • Het voorbereiden van buitenlandse BTW-aangiftes in Intervat
  • Meewerken aan optimalisaties binnen de boekhoudafdeling

Jouw profiel

  • Je behaalde een bachelor diploma, dit in de richting accountancy-fiscaliteit
  • Je deed alreeds 2 jaar ervaring op in een gelijkaardige functie
  • Je kan werken met verschillende softwaretoepassingen en het MS Office pakket, dagelijks zal je hiermee bezig zijn
  • Je kan jou zowel schriftelijk als mondeling vlot uitdrukken in het Nederlands, dit voor een optimale met de collega's
  • Je werkt nauwkeurig en punctueel, dagelijks zal je bezig zijn met cijfers
  • Domein: Lonen
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • Domein: Algemene boekhouding
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • Domein: Analytische boekhouding
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • Domein: Inning van vorderingen
  • Domein: Fiscaliteit
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Opvolgen van: Lonen
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen

Aanbod

  • Optie vast, na geslaagde interim periode
  • Voltijdse job, 39u/week
  • Maandag - vrijdag
  • Flexibele werktijden
  • 1 dag thuiswerk, na grondige inwerkperiode
  • Loon tussen €2500 en €3500 bruto/maand, afhankelijk van jouw ervaring
  • Maaltijdcheques
  • Ecocheques
  • Hospitalisatie- en groepsverzekering (bij vast contract)
  • 20 verlofdagen
  • 6 betaalde ADV dagen
  • 3 CAO-dagen
  • No-Nonsense cultuur
  • Familiale werksfeer
  • Interne opleiding door ervaren collega's
  • Sollicitatieprocedure: 1ste gesprek met HR en 2de gesprek met HR en manager
  • Snelle opstart

Solliciteren doe je zo:

  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
  • Stuur je cv door naar actief.deinze@actief.be
  • Stuur je cv door via WhatsApp 0474690170

Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630

Na je sollicitatie, zal  Anissa, Sarah of Saïd je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht